środa, 6 marca 2013

RESPECT MAKE UP!

Cześć!


Drogie Panie...NASZE ŚWIĘTO już za 2 dni! :)
Dzisiaj słuchałam sobie piosenki Beyonce "Run The World"...no wiecie...tej w której tekst mówi o tym jakie to jesteśmy wspaniałe i silne.... i że to my rządzimy tym światem! :) Mam nadzieję, że wszyscy Panowie o tym pamiętają i nas szanują...ale zawsze można im przypomnieć, że mają to robić....a w szczególności szanować nasz makijaż ..heh...bo to nasza broń kobieca! :)


 Czym najlepiej stworzyć makijaż podkreślający naszą siłę jak nie za pomocą paletką cieni Sleek RESPECT. To paletka zawierająca cienie mocnych barwach. Mamy w niej  8 matowych cieni oraz 4 połyskujące. Odnajdujemy w niej klimaty retro w połączeniu z czarującym stylem lat 60-tych. Można nimi stworzyć zarówno wieczorowy makijaż jak i dzienny.

Koszt paletki to tylko 33,90 zł!!! Dostępna na stronie alledrogeria.


Stworzyłam dla Was dziś makijaż smoky w kolorze bordo (Vandellas). Taki makijaż nie musi iść w parze z mocno czerwonymi ustami...lepiej zachować delikatny kolor ust...jednak do dzisiejszych zdjęć idealnie pasowały mi czerwone :)


Makijaż rozpoczęłam od nałożenia na powiekę bazę pod cienie. Następnie w wewnętrznym kąciku oka nałożyłam cień  Shalamar. Zewnętrzny kącik na powiece górnej i dolnej przyciemniłam czarnym cieniem Roberta Black. Ten cień nałożyłam na 1/3 górnej powieki, natomiast na dolnej powiece narysowałam linię wzdłuż rzęs. Następnie bordowy cień Vandellas nałożyłam na całą powiekę, oraz na czarny cień na dolnej powiece. Rozblendowałam granice cieni. Czarnym cieniem narysowałam kreskę wzdłuż linii rzęs, a cieniem O'Jays rozświetliłam kącik wewnętrzny dolnej powieki. Wytuszowałam mocno rzęsy czarnym tuszem.


 Po wykonaniu makijażu pozostaje nam tylko zaśpiewać razem ... :)

"My persuasion can build a nation (Moja perswazja może zbudować naród)
Endless power that love we can devour (Bezgraniczna moc, miłość, którą możemy pochłonąć )
You'll do anything for me (Zrobisz dla mnie wszystko)

......


Who run the world, girls (Kto rządzi światem? Dziewczyny!)
Who run this mutha, girls (Kto rządzi tą ziemią? Dziewczyny!)
Who run the world, girls (Kto rządzi światem? Dziewczyny!)"


Pozdrawiam Was serdecznie :)


Buziaki


Karolina




16 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tą czapką, taka bad girl ;D
    a makijaż jak zawsze świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam akurat tę paletkę w domu, więc na pewno sprawdzę jak mi wyjdzie ten Twój makijaż :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ mi się podoba!
    dziś to już drugi make-up z wykorzystaniem Respect jaki widzę i jedyne co mi zostaje do powiedzenia to to, że chcę tę paletkę !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm troche mocny a nawet krwisty bym powiedziala ale i tak mi sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, taki z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne przedstawienie tematyczne makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta są najlepsze :) cudowne boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny! Niestety ja w takich kolorach na powiekach wyglądam jakbym miała podbite oczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie.....przy tego typu makijażu trzeba zadbać o to aby cera była nieskazitelna a oczy wypoczęte:)

      Usuń
  9. Piękny makijaż ;) I te usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. karolinko napisz prosze jaki polecasz podklad dla cery mieszanej -jasnej? niestety podklad z revlon nr 150 buff jest dla mnie o ton za ciemny / a w drogeriach strasza same ciemne odcienie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj podkładu Sephora Brightening & Hydrating foundation - ja go sama używam... nr 10- najjaśniejszy ...i jestem bardzo zadowolona :) Sephora jest najlepsza w tym że zawsze dostaniesz próbki- poproś o takie i sprawdź na własnej skórze zanim kupisz ten podkład :)

      Usuń
  11. Wymiatasz w tym mejkapie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż! zapraszam na swoj blog aleksandra-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń