środa, 3 kwietnia 2013

I'm a robot - charakteryzacja krok po kroku


Cześć!


Już dawno nie robiłam dla Was żadnego makijażu krok po kroku...dlatego dziś w nagrodę jest charakteryzacja :)

Zainspirowana wieloma zdjęciami wspaniałych, trójwymiarowych tatuaży, które prezentują elementy robota pod skórą....sama postanowiłam coś takiego wykonać :)

I'm a Robot !




 Na jednym oku wykonałam smoky eye ze srebrem. Do wykonania całego makijażu i charakteryzacji użyłam paletki SLEEK Bad Girl. Usta pomalowałam fioletową pomadką a następnie pokryłam ja srebrnym cieniem BLADE z paletki Sleek...środek ust rozjaśniłam cieniem INNOCENCE. Aby usta się błyszczały i miały "mokry" wygląd pokryłam je przeźroczystym błyszczykiem SEPHORA Fresh glossy gloss.


Brązową kredką narysowałam granice "rozerwanej" skóry. Czarną kredką wewnątrz konturu narysowałam metalowe płytki.


 Pięcioma cieniami : czarnym NOIR, perłowym INNOCENCE, i trzeba odcieniami szarości BLADE, GUN METAL, UNDERGROUND ..... wypełniłam kontury oraz wycieniowałam je tak, aby tworzyły pewną trójwymiarowość.


 Następnie czarnym eyelinerem w pędzelku oraz tych samych cieni nakładanych na mokro narysowałam szczegóły - metalowe łączenia, krawędzie i śrubki :)

Za pomocą zwilżonej podkładem chusteczki higienicznej i kleju Mastix Kryolanu, dokleiłam "odstającą skórę". Jej granice wyrównałam grubą warstwą kamuflażu. Do takiej charakteryzacji najlepiej jest założyć jakieś dziwaczne soczewki, szczególnie na wyjście...ja niestety takimi nie dysponuje więc dla lepszego efektu tęczówkę pokolorowałam w Photoshopie :)


Tak wyglądam jako kobieta robot :)

Buziaki


Karolina

33 komentarze:

  1. muszę coś takiego spróbować zrobić :)
    bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite! wspaniała robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow jestem pod mega wrażeniem, dużo zajęła Ci czasu ta charakteryzacja??

    Nie mogę się napatrzeć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 3 godzinki z przerwami na robienie zdjęć :) Czyli sama charakteryzacja z 2 godziny trwała

      Usuń
  4. tez mam w planach coś podobnego :) super Ci wyszło malowanko

    OdpowiedzUsuń
  5. o łał! jetem pod wrażeniem! ogromny talent! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, efekt przegenialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, coraz to ciekawsze charakteryzacje, ta jest genialna :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;DD i ta skóra taka zerwana, czadowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita!!! Widziałam już takie makijaże, ale Twój jest po prostu rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina jesteś genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod ogromnym wrazeniem :) efekt super , jestes bardzo zdolna :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje za pomysł i zmysł artystyczny, naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, super Ci to wyszło, ja niestety talentu artystycznego nie mam w takim rysowaniu - malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Myślałam że ta skóra, to jakaś pasta, dla artystów lub coś w tym stylu. Zaskoczyłaś mnie tą chusteczką ;) to świetnie bo właściwie mogę odtworzyć ten makijaż z tego co mam w kosmetyczce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) jeżeli robię taką charakteryzacje na potrzeby jakiejś sesji zdjęciowej to używam miękkiego plastiku, ale na potrzeby bloga używam tylko takich materiałów oraz kosmetyków, który każdy ma w domu lub może nabyć za niewielką cenę :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny makijaż;) a przede wszystkim precyzyjny;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega Ci to wyszło :D Zdolna "bestia" z Cibie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. MASZ WIELKI TALENT! ZAZDROSZCZĘ! OGLĄDAM TWOJE PRACE OD PAWNEGO CZASU I JESTEM PEŁNA PODZIWU :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fanastycznie!
    I Świetnie to pokazałaś krok po kroku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale czad :) Jestem pod wrażeniem :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. łał jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :)
    Fajnie wyszło, taki beauty robot :)
    Zaczynam loga o zbliżonej
    tematyce.http://dalinareaart.blogspot.com/2016/01/zombie.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń