sobota, 9 marca 2013

Makijaż inspirowany Wszechświatem... "Universe Make Up"

Cześć!


Zastanawialiście się kiedyś nad tym jak wielki jest wszechświat .....lub czy w ogóle ma swój koniec?
Fascynuje mnie od zawsze to, że tak niewiele wiemy na jego temat. Jest tak piękny.....a to co znamy i widzimy w tym momencie, wydarzyło się wiele miliardów lat świetlnych temu ! Niesamowite czyż nie?
     



..... Jesteśmy w nim zaledwie pyłkiem, ale często pragniemy, aby być całym wszechświatem dla kogoś kto jest nam bliski ...ISTNY KOSMOS :)


Inspiracją do stworzenia dzisiejszego makijażu, a raczej charakteryzacji było dla mnie to zdjęcie galaktyk. Są one zbiorami gwiazd, pyłu, gazu oraz niewidocznej ciemnej materii .....coś pięknego!


 Nie zrobiłam dla Was zdjęć krok po kroku, ponieważ nie wiedziałabym nawet jak mam je zrobić :) Rozłożyłam po prostu na stoliku przed sobą mnóstwo cieni (perłowych) w odcieniach granatu, niebieskości, fioletu, zieleni, różu, czerni, srebra i bieli....a następnie przy użyciu 5 pędzelków zaczęłam cieniować sobie skórę :) Tworzyłam różne plamki i przejścia kolorów. Jak już się "ubrudziłam", wzięłam cieniutki pędzelek do linera i białą farba do ciała narysowałam ( a raczej wykropkowałam) gwiazdozbiory :)
Taki makijaż można potraktować jako ćwiczenia w cieniowaniu.....no i dobrą zabawę :)


Miłego weekendu :)

Buziaki


Karolina


28 komentarzy:

  1. w tytule notki jest błąd :))
    a sam makijaż - bajeczny. wygląda jak nałożona tekstura na zdjęcie, po prostu... kosmos! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje już poprawiłam :) Wszędzie pisałam dobrze a w tytule musiałam zrobić byka ;p heh

      Usuń
  2. M.KOZŁOWSKA9 marca 2013 16:49

    NIE NO REWELACJA ;-) JAK ZWYKLE

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju, przez Ciebie zaczynam wątpić. Jak Ty to robisz, że co makijaż to coraz genialniejszy? WOW! Istna galaktyka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie za każdym razem po prostu dobrze bawie robiąc dla Was makijaże :)

      Usuń
    2. Oby to nigdy nie zmieniło, ta Twoja pasja do malowania :)

      Usuń
    3. O to sie nie martw :) ...to sie nigdy nie zmieni, jeśli cos daje nam szczęście to nigdy nie przestaniemy tego robić :)

      Usuń
  4. Myślałam, że ten kosmos jest nałożony komputerowo na zdjęcie! Fantastycznie Ci to wyszło, aż nie do wiary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity i piękny ;) Wygląda jak komputerowy ;) Podziwiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że wygląda jak komputerowy to duży komplement :) Po powiększeniu widać nierówne kropeczki zrobione pędzelkiem :)

      Usuń
    2. Naprawdę tak wygląda choć wiem ze nie jest komputerowy ;) Chyba dużo czasu musiałaś na niego poświecić ;)

      Usuń
    3. Niecałą godzinkę tylko :) Tło robi się szybciutko, a później to już tylko kropeczki farbą. Najwięcej czasu zajmuje rozmieszczenie elementów i kolorów na twarzy :)

      Usuń
  6. Zjawiskowo! Wygląda niemal jak hologram wyświetlony na twarzy. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki efekt daje biała matowa farba nałożona na perłowe cienie co tworzy trójwymiarowy efekt ...jakby tło było dużo dalej od tych "gwiazd":)

      Usuń
  7. o mordkę a myślałam, że w photoshopie tą galaktykę nałożyłaś na twarz
    niesamowite ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabrakło mi słów... Makijaż jest po prostu mistrzowski! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie WOW! Obserwuję Twojego bloga i jestem pod wrażeniem Twojej pracy, która wykracza mocno ponad to, co normalnie można spotkać na blogach urodowych. Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej.. Przecudne !! :) Muszę poćwiczyć robienie tego :) Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  11. ta stylizacja mnie powaliła na kolana, i dziękuję...bo to zainspirowało mnie do kolejnej sesji... gratuluję wspaniałego talentu! // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny!!: ) Ja ostatnio próbowalam zrobić galaxy usta ale poszły do zlewu :P

    OdpowiedzUsuń