piątek, 8 marca 2013

Make Up "Diamonds Are A Girl's Best friends"

Cześć!


DROGIE PANIE DZIŚ NASZE ŚWIĘTO! :)
Z tej okazji przedstawiam Wam jeden z moich najnowszych makijaży sesyjnych.
"Diamentowy makijaż" .....bo podobno diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety jak to wyśpiewała kiedyś Marilyn Monroe, czyli kobieta dla której głowę straciło wielu mężczyzn na całym świecie :)


Do wykonania tego makijażu użyłam tylko 3 cieni Inglota (złotego, czerwonego i czarnego) - zachowując tą samą kolejność zaczynając od wewnętrznego kącika. Pasek z cyrkonii nakleiłam na czarną kreskę za pomocą kleju do rzęs duo. Usta wypełniłam pomadką Kryolan w odcieniu czerwonego wina. Dzięki przepychu biżuterii wokół twarzy całość nabrała bardzo "bogatego" wyglądu :)


Twórcy zdjęć:
Mua.: Karolina Zientek
Foto.: Tomasz Pluszczyk
Model.: Aleksandra Cogiel
Hair.: Agnieszka Sala
Assistant.: Mateusz Prociak

Place.: OnyxMusicClub


Z okazji naszego święta życzę Wam Kochane....
Doskonałości w każdym calu
Byście nigdy nie czuły smutku i żalu,
Uśmiechu na twarzy przez cały rok
Byście do marzeń miały tylko drogi krok,
Pomysłów na makijaże bez liku
I na kupno kosmetyków pieniążków pliku :)


Buziaki


Karolina


13 komentarzy:

  1. Po prostu boski makijaż!Jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający! Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko! Dzięki za życzenia i nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt końcowy;) Tobie też wszystkiego dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie mozna kupic takie paski z curkoni? idealny pomysl kurde!
    akurat mam w kwietniu 18 i organizuje impreze takze bardzo by mi pasowalo :)
    Prosze o pomoc!!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te paski cyrkonii wycięłam ze sztucznych rzęs :) Można kopić więc już takie gotowe paski rzęs. niestety nie pamiętam gdzie dokładnie je zdobyłam bo było do dość dawno....no i ostrzegam...są ciężkie :(...na sesję idealne ale na dłuższą imprezę mogą być uciążliwe- trzeba również je przykleić na bardzo dobry klej- ja w tym celu użyłam kleju DUO :)

      Usuń
  6. Aaaaaaaaaaaaaaa to juz wiem o co chodzi, mam jakies takie kurde ze nie wpadlam na to! :)
    jestes genialna, i zainwestuje w duo, skoro radzisz :D
    Dziekuje ci kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. fenomenalny! Gratuluje zdolnosci :) a co to za nr tych cienie z inglota jesli moge zapytac ?

    OdpowiedzUsuń
  8. constantly i used to read smaller content which as well
    clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading now.


    Here is my weblog ... http://puregreencoffeediet.webs.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I found your blog on http://karolinazientek.blogspot.
    com/ and I'm very grateful I did. It's as if
    you read my mind. You appear to to know so much about this, like you
    authored the book on it or something like that. While I
    think some extra media like some pics or a couple of videos,
    this will be a fantastic resource. I will certainly return.


    Here is my web-site ... cupones

    OdpowiedzUsuń
  10. I discovered your site on http://karolinazientek.blogspot.
    com/ and I'm extremely happy I did. It's as if you read my
    mind. You come across as knowing a lot concerning this, as if you published
    the book on it or something. While I think some extra media like some pics
    or a couple of videos, this will be a fantastic resource.

    I will undoubtedly return.

    Here is my web page: Northern Inuit Breeders USA

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej
    A możesz napisać dokładnie jakich cieni użyłaś ?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń