środa, 20 marca 2013

BE WILD! Charakteryzacja na geparda :)


 Cześć !


....Wierze w to, że mamy w sobie bardzo dużo ze zwierząt...ich dzikość, a czasem nawet nieprzewidywalność :) Dlatego dziś chciałam pokazać Wam moją "zwierzęcą" stronę wykonując charakteryzację inspirowaną gepardem.


....... to bardzo ciekawe jak taka charakteryzacja pomaga poczuć się "inaczej"....możecie mi uwierzyć...dzisiaj poczułam się na prawdę dziko ...odkryłam w sobie kocice :D heh
Zresztą same zobaczcie....



Do wykonania tego makijażu w większości użyłam paletki Sleek Au Naturel.
Po zabezpieczeniu powieki bazą pod cienie wykonałam smoky eye w czerni i brązie (Noir i Bark). Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam złotym cieniem Inglot.
 Linię wodną oka przyciemniłam czarną kredką Kryolan. Płynnym, czarnym eyelinerem w pędzelku Eveline obrysowałam oko, pociągając kreski w wewnętrznym kąciku w dół ....tak aby nadać im kształtu oczu geparda.
 Czarnym cieniem na mokro narysowałam cętki na powiece, które następnie wypełniłam złotą farbką do ciała Kryolan.
 Drugą polówkę twarzy wymodelowałam przy użyciu cieni z paletki Sleek Au Naturel : Nougat,Toast,Bark,Noir , oraz ziemi egipskiej...... tak, aby choć odrobinę zmienić kształt twarzy na bardziej zwierzęcy. Rozjaśniłam między innymi okolice przy ustach, gdzie gepard ma wąsiki. Na oku wykonałam mocny smoky eye skupiając się na przyciemnieniu jego wewnętrznej części. Czarnym eyelinerem obrysowałam oko, zachowując ten sam kształt co w drugim oku.


Nos wymodelowałam brązowym cieniem Bark a następnie czarnym eyelinerem namalowałam "koci" nosek :) Usta pokryłam brązową pomadką....dla lepszego efektu przyciemniam je cieniem Bark.

Czarnym cieniem Noir na mokro narysowałam cętki, a następnie poprawiłam ich kontury eyelinerem.
Eyelinerem w pisaku wykropkowałam "wąsiki" i okolicę pod okiem.


Taki tam kotek w wersji dla dorosłych :) ....kolejny pomysł na przebranie do zapamiętania na przyszły karnawał :)
 ....No więc tak się dzisiaj bawiłam... wydobywając swoje zwierzęce oblicze.......A jakim zwierzątkiem Wy się czujecie? :)



Buziaki

Karolina

38 komentarzy:

  1. BRAK Mi słów aby wyrazić jak bardzo mi się podoba !!! odjazd

    Karolina Z. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! W życiu nie widziałam tak dobrej zwierzęcej charakteryzacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. woooooow! To naprawdę nadaje się na okładkę!!! megaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do poznania! Świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zdecydowanie najlepsze z najlepszych :D GENIALNE ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!! wielkie wow!!! Masz niesamowity talent:) I bujną wyobraźnie:) Może teraz kosmitka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo kobieta kwiat:)

      Usuń
    2. Kosmitka już była tutaj :) Zapraszam :)
      http://karolinazientek.blogspot.com/2013/01/sexy-alien-make-up-charakteryzacja-na.html
      A kobieta "kwiat"...hmmmmm...myślę że coś da się zrobić :)

      Usuń
  7. wow, niesamowity efekt! chcę więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charakteryzacji na tym blogu na pewno będzie jeszcze wieeeeeeleeeee :)

      Usuń
  8. rewelacyjna robota! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=rMbATaj7Il8 Luźne skojarzenie xD

    Jak zawsze efekt niesamowity, a makijaż perfekcyjny, o raju, siedzę i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie zabawy makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi ...aby sie tym bawić i cieszyć z tego :)

      Usuń
  11. Dziki i wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  12. łał padłam z wrażenia :O istna rewelacja !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowicie kreatywna! Wspaniały makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod ogromnym wrazeniem! super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czasu zaglądam na Twój blog i za każdym razem nie mogę się na patrzeć na zdjęcia będąc pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu

    OdpowiedzUsuń
  16. wyśmienite!, gratuluję! // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne!
    Także sposób pozowania i mimika na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja!!!!jestem pod wrażeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny makijaz, dzieki za inspiracje, gratuluje talentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. suuuper! Zrobie sobie taki na karnawał. Fajnie by było gdybyś wstawiła filmik to byłoby już genialnie.. ps. pochwalam twój talent ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik jest już dawno :) Zapraszam https://www.youtube.com/watch?v=djMHYCna2BA&list=TL_TxA4dW066hw-GLgl9cn5l4V0H8lrMwv

      Usuń
  21. Bardzo fajne pomysły.😀😀😀😀😀😀😀

    OdpowiedzUsuń