piątek, 15 marca 2013

Makijaż "Pawie Oczko"

Cześć!


Na życzenie jednej z "czytelniczek" wykonałam dzisiaj dla Was makijaż w kolorach pawich piór :)

Zawsze jak jestem w Zoo to zatrzymuje się przy tych niezwykle pięknych i dumnych ptakach, aby je podziwiać. Są tak dostojne, że wyglądają jakby się wyrwały prosto z czasów renesansu...no i te ich mieniące się kolory!! ...Zresztą sami zobaczcie ... :)


 ...Aaaa....jeszcze jedna ciekawostka dotycząca tych ptaków......wiecie, że pawie lubią tańczyć na mrozie ?..mam nadzieje, że już długo sobie na nim nie potańczą.... bo nadejdzie w końcu ta upragniona wiosna :)



Do wykonania tego makijażu użyłam 6 cieni:
Fioletowe: Rebel z paletki Sleek Bad Girl oraz MAC pigment Violet
Niebieskie: Pigmenty : Kobo 408s Cornflower oraz Inglot 58
Zielone: Inglot jasnozielony połyskujący oraz Inglot pigment 70

Czarnej kredki do oczu Kryolan, Eyelinera w pędzelku Eveline, Tuszu do rzęs Astor Big Boom oraz sztucznych rzęs w pasku.

Twarz: Podkład Sephora Brightening & hydrating foundation- clair light nr 10 , Puder matujący Kryolan anti-shine, Ziemia egipska Bi-Kor, Róż Kryolan TO.

 Po zabezpieczeniu oka bazą, zewnętrzny kącik oka przyciemniłam cieniem rebel, a następnie nałożyłam fioletowy pigment MAC.
  

 Na środek powieki nałożyłam pigment Inglota nr 58, a następnie kierując się do kącika wewnętrznego nałożyłam pigment Kobo.
 Wewnętrzny kącik przyciemniłam zielonkawym (turkusowym) pigmentem Inglot przeciągając go w załamaniu oka aż do połączenia z fioletowym cieniem.

 Wewnętrzny kącik oka rozjaśniam jasnozielonym i połyskującym cieniem Inglot. Czystym pędzelkiem rozcieramy zakończenie cieni w załamaniu oka .


 Dolną powiekę przyciemniłam w zewnętrznym kąciku oka fioletowym cieniem rebel, a następnie na całej jej długości nałożyłam niebieski pigment Inglot.


Wewnętrzny kącik dolnej powieki rozjaśniam jasnozielonym cieniem kierując go pod tęczówkę.
Eyelinerem namalowałam czarną kreskę wzdłuż linii rzę,s a czarną kredką przyciemniłam linię wodną oka.


Wytuszowałam rzęsy oraz przykleiłam sztuczne w pasku.


...i co sądzicie o takich kolorkach na oczach? ...Lubicie...? :)


...Achhhh.....o mały włos zapomniałabym się Wam pochwalić, że w nowym wydaniu Magazynu Make Up Trendy znajdziecie mój kolejny artykuł z opisem oraz krokami mojego zwycięskiego makijażu:) ...Taka mała zapowiedz dla Was poniżej :) Zachęcam do odwiedzenia najbliższego Empiku i zakupienia sobie tego magazynu...a może już go macie w swoich domach hmmm?.... :)

Buziaki

Karolina


28 komentarzy:

  1. muszę kogoś poprosić żeby mi zakupił to wydanie;) chociaż jak wchodzę na główną empiku to nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś robiłam podobny ;) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem inny od tych które zawsze widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje opisy krok po kroku :) Pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    Mam problem z pigmentami...jeżeli dam bazę Artdeco to niestety, ale powstają plamy i ciężko jest rozetrzeć. Jeżeli nie dam bazy to pigmenty znikają z oka po kilku minutach. Jak sobie z tym poradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie źle nakładasz bazę skoro powstają plamki...nakłada się jej bardzo malutko , palcem....i trzeba to zrobic bardzo szybko rozkładając ją równomiernie na całej powiece tam gdzie chcemy nałożyć cienie. Baza zawsze spotęguje kolor cienia więc nie można w żadnym miejscy nałożyć jej więcej lub mniej. Pigment również nakładaj oszczednie...najpierw nabierz na pędzelek, usuń z niego nadmiar a dopiero później nałóż na powiekę. Jeżeli nawet to nie pomoże....to zmień bazę :)

      Usuń
  5. Piekny makijaż i jaki prosty w wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! ależ mi się podoba ten fioletowy pigment Maca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobił na mnie mega wrażenie :D Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ;) Z tymi rzęsami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pigmenty dają rewelacyjne głębokie kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieniami również da się osiągnąć takie efekty ale muszą być mocno na-pigmentowane no i nałożone na dobrą bazę :)

      Usuń
  10. Przepiękny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jak zwykle piękny :) a magazyn mam już w domku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś piękna!
    Makijaż wykonałaś nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie <3 też miałam Pawie zrobić w przyszłości :)
    Zapraszam do mnie można dodawać do obs. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny, uwielbiam takie makijaże:) na Twoim stepiku wydaje się być taki prosty:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrazeniem , na dobry dzien taki makijaz ... ;)))


    Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie pomalowane oczyska :) Rewelacyjne kolorki :)

    Mam MUT i nie wiedziałam ze to Twoja praca.. powiem tylko WOW :) Jesteś mega uzdolniona.. :)) !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow przepiękny !cieniami takiego efektu chyba nie będzie.chyba że na mokro? Aż mnie kusi by spróbować ale ja tak ślicznie nie umiem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nałożysz cienie na mokro to może sie nie udać tak wycieniować oka.....ale próbuj, próbuj ....troche wiary w siebie ! :)

      Usuń
  18. Przepiękne to pawie oczko. Jesteś rewelacyjną artystką. Pozdrawiam i jak zwykle zazdroszczę talentu, wrażliwości i umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne jest ten makijaż! Zazdroszczę talentu! :)
    Będę wpadać częściej, może się czegoś od Ciebie nauczę :) + obserwuje :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń