poniedziałek, 25 lutego 2013

WIOSNO PRZYBYWAJ !- Makijaż w kolorach tęczy

Cześć!


Z góry przepraszam za małą przerwę w dodawaniu postów....musiałam zająć się pewnym "projektem"...ale o tym dowiecie się niebawem :)

Macie już dość tej zimy?...bo ja tak! Dlatego już dziś na moim blogu ogłaszam nadejście wiosny! :) Postaram się w najbliższym czasie pokazywać Wam tylko kolorowe i pełne życia makijaże. Ten makijaż wykonałam już jakiś czas temu...ale jeszcze Wam go nie pokazywałam więc spieszę naprawić swój błąd :)


Założę się, że niejedna z Was próbowała kiedyś stworzyć tęczę na swoim oku...i nie dziwie się, bo wygląda to zawsze tak ładnie i świeżo :) Oczywiście ważne jest, aby kolory płynnie przechodziły w siebie tworząc kolejne kolory pomiędzy sobą. W swoim makijażu starałam się zachować ciepłą tonację na górnej powiece.... oprócz załamania oka w kolorze fioletowym, po to, aby przy otwartym oku było widać tylko zimna tonację ( dolna powieka i załamanie oka), a przy mruganiu pojawiał się "błysk słoneczka" :)



Te piękne zdjęcia są zasługą wspaniałego zespołu :)

Mua.: Karolina Zientek
Foto.: Tomasz Pluszczyk
Model.: Aleksandra Cogiel
Hair.: LePrestige
Assistant.: Mateusz Prociak



"A kiedy w tęczy na niebie
Rozpoznasz kolorów życia odbicie
to znaczy po prostu,
że kochasz życie."


Twórzcie kolorowe makijaże i odgońmy w końcu tę zimę :)

Buziaki


Karolina


15 komentarzy:

  1. ooo salon fryzjerski z mojego miasta:D piękny makijaż!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam Ci go w 100% ! :) Dziewczyny są rewelacyjne...co widać na załączonych obrazkach :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż :) Wiosno przybywaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga teraz trochę wazeliny: muszę powiedzieć, że jesteś najbardziej profesjonalną makijażystką z blogerek, które obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrobina wazeliny jeszcze nigdy, nikomu nie zaszkodziła hehhe :) Dziękuje bardzo :) to strasznie miłe :)

      Usuń
  4. To prawda widać , że profesjonalizm bije z każdego machnięcia pędzlem :)

    Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam juz ten makijaż, ale na to cudo mozna zerkac i zerkac. Chyba nigdy sie nie znudzi! ..napawa pozytywe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podjęłam inicjatywę na kolorowe makijaże
      i efekty już są! tzn dziś w końcu świeci słońce w moim mieście! To działa : )

      Usuń
    2. bardzo sie ciesze !!! :) W piątek lub sobotę wrzucę kolejny kolorowy post...bardzo szalony- to będzie charakteryzacja :D tylko tyle zdradzę :D

      Usuń
  6. Piękny i bajeczny ;)Z chęcią dałabym Ci się pomalować, ale pewnie nie było by mnie stać ;P

    OdpowiedzUsuń