poniedziałek, 19 listopada 2012

Makijaż awangardowy - Dior



Cześć Dziewczyny :*


Już na wstępnie chciałam was przeprosić za ten mały przestój w pisaniu postów....ale tak dużo się teraz dzieje  :) ... sesje, pokazy mody, wyjazdy, konkursy .....ale o tym wam opowiem jak już wszystko się uspokoi :)

Przedstawiam wam efekty mojej najnowszej sesji z Aleksandrą Lech. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Olę, jej fantastyczną urodę i mimikę twarzy to od razu zdecydowałam się na awangardowy i nieco graficzny makijaż. Fotograf- Tomasz Pluszczyk jest zwolennikiem takiego rodzaju stylizacji ......dlatego wszystko musiało być idealne :)
Najbardziej charakterystycznym elementem w tym makijażu są mocno zaznaczone brwi, które nadają całości kosmicznego efektu oraz cieniowanie ciemnego koloru cienia od środka oka :) Oba kąciki rozjaśniłam białym, matowym cieniem, a na środek powieki nałożyłam stalowy cień wyprowadzając go ku górze aż do zakończenia brwi. Czarnym, kremowym eyelinerem narysowałam kreski wzdłuż linii rzęs na dolnej i górnej powiece. Z kolei na dolnej powiece kreskę pogrubiłam rozcierając ją granatowym cieniem. Naklejenie sztucznych rzęs dopełniło całość .

Krótki backstage :)

 Do wykonania tego makijażu użyłam:
-jednej z moich ulubionych paletek cieni- limitowanej edycji "Blue Tie" od Diora;
-białego i czarnego, matowego cienia- Inglot;
-kremowego eyelinera od Smashbox;
-bazy Screen face;
-sztucznych rzęs- Inglot;

         
Mały podgląd mojego skromnego zestawu pędzli :)

I jak wam się podoba Oleńka? - nasze nowe odkrycie :)



W piątek postaram się pokazać wam kolejny makijaż krok po kroku....postaram się żeby był bardzo ciekawy aby wynagrodzić wam mój ostatni brak czasu :*


Buziaki


Karolina


9 komentarzy:

  1. czytałam o wygranej w konkursie Dior - moje gratulacje, należało Ci się! makijaże jak zwykle powodują zachwyt (i zazdrość, ale ćśśś :P )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!
    Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina, jeszcze raz gratuluję! :)

    Chciałam Cię spytać jakiej firmy masz pas do pędzli? Nie wypadają Ci z niego podczas malowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te dwa pasy widoczne na zdjęciu są z firmy Sephora :) pędzle nie wypadają- jeden pas mam na pędzle z długą raczka a ten mniejszy na te krótkie, wiec jest idealnie :)

      Usuń
    2. Dopiero zauważyłam, że tam są rzeczywiście dwa pasy :) No właśnie ja mam bardzo różne pędzle (króciutkie Maestro z czerwoną rączką i te zwykłe z mega długą) i obawiam się, żeby mi właśnie nie wypadały. Pamiętasz może ich koszt?

      Usuń
    3. Niestety nie znam ceny tych pasów bo jeden wygrałam a jeden dostałam :)...wątpię też czy normalnie są do kupienia bo takich w Sephorze nie widziałam :(

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się to pierwsze zdjęcie Oli ;)

    OdpowiedzUsuń