niedziela, 20 lipca 2014

Makijaż inspirowany Geishą :) Współczesna interpretacja klasyki + FIMIK




Cześć :)


Kocham kulturę Japońską i marzę, aby odwiedzić ten cudowny kraj....nie jest mi to na chwilę obecną dane dlatego też stworzyłam razem z kilkoma zdolnymi dziewczynami Japonię w Polsce...a dokładnie na Śląsku :)
Oto efekty...

 ...wszystko zaczęło się od tego, że mój kochany Tatuś znalazł dla mnie oryginalne, stare, japońskie parasolki :) Są piękne..zrobione ręcznie z bambusa,jedwabiu na którym ktoś namalował wzory. Od razu się w nich zakochałam i postanowiłam, że zrobię makijaż Geishy ale nietypowy...bardziej współczesny , z użyciem innych kolorów niż klasyczna czerwień na białej twarzy :) Fryzurkę wykonała Agnieszka Sala z Salonu Fryzur LePrestige w Tarnowskich Górach .

 Modelki szukałam bardzo długo razem z fotografką Kasią. Szukałyśmy Azjatki, ale ostatecznie zdecydowałyśmy się na piękną Agnieszkę pochodzącą z Żywca. Uznałam, że większym wyzwaniem będzie zrobienie Gejszy z Polskiej Góralki :D

 Miejsca sesji pozostaną naszą słodka tajemnicą :D Fotografka Kasia postarała się, aby uchwycić w tym "miejscach" jak najwięcej klimatu Japonii.....osobiście uważam że zrobiła to idealnie ! Zdjęcia są tak bardzo klimatyczne , że oglądając je można przenieść się myślami do kraju kwitnącej wiśni :)







 Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia mojego filmiku gdzie pokazuję jak wykonać ten makijaż krok po kroku :) Być może zechcenie zostać Geishą np na jakiejś imprezie karnawałowej, przebierańców lub w Halloween :)






.... Mam nadzieję, że razem ze mną odwiedziliście myślami ten piękny kraj jakim jest Japonia :)

Buziaki

Karolina

34 komentarze:

  1. Zastanawiam się czy to w tym, pięknym ogrodzie, byłam wczoraj...
    Przepięknie! Absolutnie przepięknie. I te kolory!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona makijazem, modelka, zdjaciami! PIĘKNIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tą słodką tajemnicę powiem i jestem pewna, że jest to Ogród Śląski przy centrum ogrodniczym :D. Uwielbiam kwiaty i jestem w stanie spędzić tam całe dni szukając inspiracji ;p. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, a zdjęcia i stylizacja wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooooow rewelacja:) makijaż przepiękny a zdjęcia bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny efekt końcowy :)
    przepiękna sesja

    ale na filmiku za głośno muzyka, źle słychać to, co mówisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie jednak brak jednego elementu na twrzy tak reszta jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie :) czuć ten Japoński klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wygląda! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne zdjecia, bardzo kilmatyczne i makijaz perfekcyjny jak zawsze. Uwielbiam twoje prace sa zawsze idealnie dopracowane. Sama jestem perfekcjonistka i czesto sie denerwuje gdy cos wyjdzie nie tak jak to sobie wyobrazalam przez co za duzo czasu spedzam nad wykonaniem jednego makijazu. Czy moglabys dac jakas mala porade czego unikac? Nad czym skupiac sie bardziej, a na czym mniej w trakcie wykonywania makijazu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawą jest cierpliwość i wprawna ręka :)...no i musisz kochać to co robisz :)

      Usuń
  12. Makijaż i zdjęcia genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, piękny makijaż, ale modelka ma pozy, które nijak mają się do gejszy. Czuć tu klimat Oiran...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jak tak zaczęłam przyglądać się to masz racje, zamiast gejszy, widzę kurtyzanę :)

      Pozdrawiam
      Kasia.

      Usuń
  14. Perfekcyjny makijaż, śliczne zdjęcia i klimatyczna sesja :) Zapraszam na mojego bloga makijażowego, ale nie tylko, bo znaleźć tam można również pyszne i proste przepisy--> blondivy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny , perfekcyjny makijaz . Jestem pod wrazeniem nie tylko tego makijazu ale rowniez wszystkich ktore do tej pory widzialam . Udana sesja , bardzo klimatyczna . Prawdziwy talent .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! :) Ostatnio urządziliśmy sesję w podobnym klimacie - rezultaty niebawem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle pełna perfekcja jak w Japonii;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Japonia jest perfekcyjna? Mity, Mity.... Przecietny japonczyk to nudny brudas, nieciekawy , sflaczaly niewolnik korporacji, japonka to prefidna , zawistna , brzydka, niezgrabna.... Taki robot lazienkowo- kuchenny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Co‚ pięknego...zdjęcia, makijaż, stylizacja. Widać, że włożono w to dużo pracy. Pozdrawiam.
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne ! Zapiera dech w piersiach...

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite! Ogromny szacun za pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No no zdjęcia przyciągają uwagę ! Szczególnie podoba mi się 3 i 4 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Życie tych kobiet od zawsze mnie interesowało...
    Śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić lokówka stożkowa fryzury, trymer do brody jak używać i fryzura falownica. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń
  25. Itna acha article mene aaj tk nahi dekha thank you for this. Films Review

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny makijaż i finalnie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń