czwartek, 5 grudnia 2013

Charakteryzacja na Św. Mikołaja :) Metamorfoza- Christmas Edition

Cześć !


Byliście grzeczni w tym roku ?:)
Przyznam się nieskromnie, że ja byłam grzeczna bardzo dlatego miałam zaszczyt wymalowania Świętego Mikołaja heh :)


A tak serio serio to jutro MIKOŁAJ! Dzień magiczny dla każdego dziecka, który w niego wierzy :) Postarajmy się wiec, aby dzieci wierzyły w niego jak najdłużej i starajmy się ucharakteryzować naszych tymczasowych Mikołajków:)


 W rolę mojego Mikołaja wcielił się mój Mąż :) Jak widzicie...z młodego i przystojnego ( niech mu będzie hih) mężczyzny można zrobić siwego i przyjaznego dziadka ....wystarczy nam kilka kosmetyków...mogą je zastąpić nawet jakieś farbki plakatowe lub takie do malowania dzieci :) ....

Zapraszam na FILMIK z tą charakteryzacją krok po kroku



Mam nadzieję, że moje wskazówki się przydadzą i że dzieci uwierzą, że odwiedził ich prawdziwy Św.Mikołaj ! :) Życzę udanych Mikołajek i stosów prezentów zamiast rózgi :)



HOŁ HOŁ HOŁ....


Buziaki


Karolina


10 komentarzy:

  1. ŚWIETNE!! Widać że Twój mąż nie przepada za malowaniem powiek, szczególnie dolnych! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Twojemu mężowi bardzo pasuje taka charakteryzacja:) a z Ciebie śliczna Pani Mikołajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hohoho! Świetnie :D nie powiedziałabym, że to ta sama osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super charakteryzacja :) Mój narzeczony nigdy by się nie zgodził na coś podobnego. Nawet jakbym go chciała czymś przekupić. A jeśli już by się zgodzić to pewnie zażądałby wysokiej ceny xD Ps. W pierwszych sekundach filmiku mina pełna rezygnacji u Twojego męża jest bezcenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie młodo wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny Mikołaj, jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  7. After study a couple of the blogposts on your site now, and I truly like your style of blogging. I tag it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site also and let me know what you think.
    jeux jeux

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, proszę o radę jakie kolorki dla szro niebieskich oczu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń