wtorek, 9 lipca 2013

Summer Time- "Mistrzowski" makijaż krok po kroku :)


 Cześć!

Chyba wszyscy jesteśmy w wakacyjnym nastroju...jest pięknie i słonecznie...LATO W PEŁNI ! :)
Dlatego tez przypomniałam sobie, że nie pokazałam Wam jeszcze etapów powstawania pewnego ważnego dla mnie makijażu :) Pamiętacie mój post o Ogólnopolskich Mistrzostwach Makijażu Ekstrawaganckiego, które udało mi się wygrać? Jeśli nie to zapraszam TUTAJ.


Pozwólcie, że zabiorę Was w krótką podróż po gorącej Afryce i piaszczystych Seszelach :)

Wyzwaniem w tej konkursowej stylizacji było połączenie tych elementów tak, aby tworzyły spójną całość. Chciałam, aby ogniste, afrykańskie barwy czerwieni, żółci i pomarańczu płynnie przechodziły w piaszczyste złoto i lazur wzajemnie się uzupełniając.
Elementem spójnym była opalona i złocista cera. Aby nawiązać do Afryki, wymodelowałam twarz czerwonym i żółtym cieniem, namalowałam na czole znak plemienny oraz nakleiłam modelce rzęsy z piór. Ponieważ Seszele kojarzą mi się z przepięknymi lagunami w lazurowym kolorze, chciałam podkreślić oczy tym właśnie kolorem. Postanowiłam również, że usta będą w tym samym kolorze, dzięki czemu makijaż nabrał mocnego, ekstrawaganckiego akcentu.

 
Krok 1

Na całą twarz zaaplikowałam kryjący podkład przy pomocy pędzla. Całość przypudrowałam mocno matującym, sypkim pudrem. Wymodelowałam twarz bronzerem skupiając się na mocnym podkreśleniu kości policzkowych.
 
Krok 2

Po zabezpieczeniu powiek bazą pod cienie, od wewnętrznego kącika ku środkowi oraz pod łukiem brwiowym nałożyłam żółty cień. Następnie na ten cień nałożyłam połyskujący w złotym odcieniu.
 
Krok 3

Kącik zewnętrzny powieki górnej i dolnej zaznaczyłam czarnym matowym cieniem, rozcierając go w linii poziomej ku skroni.
 
Krok 4

Wystającą część kości policzkowej, bok twarzy oraz czoło rozświetliłam za pomocą złotego cienia.
Czerwonym cieniem roztarłam czarny cień w kącikach oczu, przeciągając go aż do linii włosów. Tym samym cieniem podkreśliłam również brwi, również przeciągając go ku górze aż do linii włosów, modelując przy tym czoło.
 
Krok 5

Dolną powiekę, wzdłuż linii rzęs, podkreśliłam cieniem w kolorze lazurowym tak aby połączyć ją z czarnym cieniem.
 
Krok 6

Czerwonym cieniem mocno wymodelowałam kości policzkowe oraz przyciemniłam środek czoła tuż przy linii włosów. Aby brwi nie odznaczały się tak bardzo od reszty makijażu, czarnym cieniem „przydymiłam” ich przód oraz miejsce od najwyższego punktu do zakończenia, rozcierając cień ku górze.

 ....Tym samym cieniem narysowałam kreskę przy linii rzęs poszerzając ją w zewnętrznym kąciku tak aby się połączyła z czarnym cieniem nałożonym w trzecim etapie.

 
Krok 7

Na czole namalowałam złotą farbką do ciała podłużny, plemienny znak. Usta najpierw dokładnie obrysowałam i wypełniłam jasnoniebieską farbką do ciała. Następnie pokryłam ją tym samym lazurowym cieniem, który wykorzystałam przy makijażu oka. Środkową część ust pozostawiłam jasnoniebieską.


Krok 8

Wytuszowałam dolne rzęsy, a linię wodną podkreśliłam czarną kredką do oczu. Idealnym zakończeniem makijażu było naklejenie delikatnych, sztucznych rzęs wykonanych z piórek.


Makijaż oraz opis całej stylizacji mogliście zobaczyć w 8 wydaniu magazynu MakeUpTrendy

I tak właśnie powstał makijaż, który zapewnił mi zwycięstwo :)
Mam nadzieję, że się Wam spodobał :)

Zdjęcia wykonał jak zwykle niezastąpiony Tomasz Pluszczyk....a o tym jak je wykonał możecie poczytać TUTAJ.
Pozowała przepiękna Klaudia Danch :*
Fryzurką zajęło się Studio Fryzur LePrestige

Buziaki

Karolina

14 komentarzy: