środa, 31 lipca 2013

MONSTER HIGH - Lagoona Blue Make Up transformation

Cześć Kochani !


Dzisiaj "bajecznie" i przerażająco w jednym :)

Tą charakteryzację wykonałam na specjalna prośbę....mojej siedmioletniej chrześnicy Kseni :* Cóż by była ze mnie za matka chrzestna gdybym nie spełniła jej życzenia? ...no wiecie...matki chrzestne...wróżki...bajki i te sprawy :) ...



W dzisiejszym czasach bajki znacznie różnią się od tych, które oglądaliśmy za naszych czasów...żadne tam romansidła jak np Kopciuszek czy też Królewna Śnieżka...czy chociażby przyjazne Smerfy :)...teraz są zombie, wampiry i wilkołaki heh...
Nie ukrywam, że po rozmowie z moją Kseniusią musiałam odrobić zadanie domowe ....obejrzałam nawet jeden z odcinków tej oto bajki, żeby nie popełnić żadnego błędu w odwzorowywaniu tej laleczki :) Wybrałam lalkę Lagoona Blue, ponieważ mam blond włosy, a niestety nie zdobyłam peruk, które byłyby podobne do tych od innych laleczek.
Lalka Lagoona Blue w oryginale prezentuje się tak....


Do wykonania tej charakteryzacji użyłam w większości farb do ciała z Kryolanu.
Całą twarz,uszy, szyję i dekolt pokryłam cienką warstwą błękitnej farby zmieszanej z białą. Tej samej niebieskiej farby użyłam do makijażu oczu oraz piegów pod oczami. Różowym cieniem pokryłam całą górną powiekę oraz wycieniowałam okolicę pod okiem. fioletową farbą do ciała namalowałam brwi, a różową pomadką pokryłam usta. Czarnym eyelinerem w płynie namalowałam kreski na oku i pod nim.
Cóż to byłby za makijaż lalki bez sztucznych i długich rzęs? :) Do tego celu użyłam sztucznych rzęs w pasku oraz pociętych- pojedynczych przyklejanych osobno na dolnej powiece.
Ponieważ nie mam takich pięknych dużych "lalkowych" soczewek to musiałam powiekszyć jakoś te tęczówki w Photoshopie....nie jestem w tym zbyt dobra ale mam nadzieję, że osiągnęłam podobny efekt :)


 Dopiero teraz skojarzyłam, że ten makijaż podobny jest to makijażu Truskawki którego wykonywałam niedawno :) Zobaczcie same TUTAJ


Mam nadzieję, że mojej Kseniusi jak i zarówno Wam tak charakteryzacja się spodobała :)

Skoro już jesteście po bajeczce na dobranoc to pozostaje mi życzyć Wam słodkich snów heh :*

Buziaki

Karolina

32 komentarze:

  1. Chrześnica będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką nadzieję :) nie chciałabym jej zawieść :)

      Usuń
  2. łał skad Ty czerpioesz te pomysly :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ten pomysł wpadła akurat moja siedmioletnia chrześnica :)

      Usuń
  3. Perfekcyjnie wykonane! Jesteś niesamowicie zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam na fejsie i tak myslałam, że to chodzi o "monsterki", mam dwie córki w tym wieku ;)
    Makijaż ekstra, jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ah piękny! mojej przyjaciółki córeczce by się spodobał na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś moją mistrzynią! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! Prosze o więcej makijaży MH :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, jak genialnie!! co za talent

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzena i Ksenia1 sierpnia 2013 09:58

    pięknie:) Ksenia jest zachwycona!! Dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo dla Kseni za pomysł i dla Ciebie za wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało ci się! Bardzo podobna jesteś! Dokładnie taka sama jak ta laleczka :) Fajnie! A używałaś cienie do powiek?? Jeśli tak to one maja fajną teksturę!

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest naprawdę dobrej roboty charakteryzacja jestem pod dużym wrażeniem w dodatku, że sama pasjonuje się charakteryzacjami

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna charakteryzacja. Moja córeczka też tak sądzi! Obserwujemy Panią. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Switna charakteryzacja;)

    Chętnie dołączę do obserwujących Twój blog, w wolnej chwili zapraszam do siebie może też Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta MOnsterka..rewelacyjne wykonanie....perfekcjonistka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :)

    Kochana zostałaś przez mnie otagowana do Liebster Award, zapraszam zatem do zabawy :) http://jovankamakeupartist.blogspot.com/2013/08/liebster-award-otagowana-przez-lilian.html

    Pozdrawiam
    Jovanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :)
      Dziękuje :)
      Czyli rozumiem ze teraz moja kolej odpowiedzieć na te Twoje pytania, tak ?:)

      Usuń
  17. dlaczego dopiero tu trafiłam? :o
    jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie :) Zastanawiam się czemu wcześniej mnie tu nie było. Makijaż rewelacja!

      Usuń
  18. przyda się na Halloween :D
    Obserwuję ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Karolina, mam do Ciebie pytanie. W jaki sposób nakładałaś na całą twarz tą farbkę Kryolanu, żeby było równomiernie? Mam dokładnie ten produkt: http://www.ladymakeup.pl/sklep/kryolan-farba-do-ciala-w-kremie.html i nie jestem w stanie nałożyć jej równą warstwą na całą twarz, bo farbka szybko zasycha i zaczyna się ścierać i rolować. Próbowałam palcami, pędzlem, gąbeczką, mieszałam z kremem, z podkładem... I nic, efekt nie jest zadowalający :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używałam farb do ciała na bazie oleju, które rozcierałam gąbeczką a później zmatowiłam pudrem. te farbki które zachowują się mniej więcej jak farbki wodne....spróbuj wiec niewielką ilość rozcieńczyć wodą, a później zmoczoną gąbeczką nakładaj ruchami wklepującymi na twarz...postaraj sie zrobić to szybko i nie nakładać od razu drugiej warstwy- jeśli byłaby taka potrzeba oczywiście :)

      Usuń
    2. Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź, spróbuję i dam znać jak wyszło :)

      Usuń