sobota, 26 kwietnia 2014

MAKIJAŻ ILLAMASQUA



Cześć :)


Kojarzycie ten bardzo awangardowy makijaż reklamowy  Illamasqua? :) Zawsze chciałam go wykonać...a zrobiłam to juz jakiś czas temu dla internetowego magazynu e-makeupownia :)

Chętnie oglądamy makijaże artystyczne, patrząc na nie często z podziwem. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ żaden inny rodzaj makijażu nie potrafi całkowicie zmienić naszego oblicza. Istnieje wiele wizażystów oraz firm, które specjalizują się właśnie w makijażu artystycznym. Jedną z wiodących firm w tej dziedzinie jest brytyjska marka Illemasqua. Firma ta działa według swojego motta „Make up for your alter ego”, czyli makijaż tej odważniejszej i bardziej fascynującej wersji nas samych. Wiele osób odtwarza chociażby fragmenty makijaży promowanych przez Illemasqua na sobie, ja również z przyjemnością spróbowałam wykonać jeden z nich.


 
Najważniejszą rolę w tym makijażu odgrywa mocne, wręcz karykaturalne wymodelowanie twarzy, graficzne, białe kreski brwi i oczu oraz niebieskie rzęsy i usta. Makijaż ten stworzyłam przy pomocy matowych cieni prasowanych firmy Glazel w odcieniu bieli,szarości i błękitu. Graficzne linie namalowałam białą kredką do oczu firmy Glazel. Połączenie tych elementów stworzyło artystyczny makijaż o którym nie łatwo zapomnieć, ponieważ takie są właśnie makijaże wykonane przez wizażystów Illemasqua.

Buziaki

Karolina

16 komentarzy:

  1. Mały błąd się wkradł, Illamasqua, a nie Illemasqua.:)
    A co do makijażu, to WOW! Robi wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż rewelacyjny, robi piorunujące wrażenie!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity, perfekcyjne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kontrowersyjny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak mistrzyni coś zmaluje to nie mam pytań:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie jak Gaga ;) wykonany idealnie, bez skazy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego makijażu z Illamasqua jeszcze nie widziałam... świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Masz ogromny talent! Swietnie wykonany makijaz! Lubie takie kreatywne makijazystki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhh jak ty to robisz, że twoje makijaże są identyczne z oryginałem!!!!!!! ?????? Piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszlo super!!! rewelacyjnie odwzorowane ... praktycznie nie ma roznicy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Uwielbiam takie artystyczne prace!
    świetnie odwzorowany, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń