niedziela, 21 kwietnia 2013

Motyl Brazylijski i JA :)


Cześć!


Ostatnio zostałam zaproszona na sesję zdjęciową przez fotografa Dariusza Pakułę.... nie mogłam odmówić ponieważ przyszło mi pozować z najpiękniejszym modelem jakiego w życiu widziałam .....Motylem Brazylijskim :)


Moty ten jest niesamowity ...z jednej strony jest błękitny z drugiej brązowy (jak poniżej).

 Nie chciałam więc, aby makijaż nawet w najmniejszym stopniu przyćmił urodę motylka...miał być tyko delikatnym uzupełnieniem :) Chciałam Wam jednak pokazać jego kolory i strukturę...być może zainspiruje on Was do stworzenia jakiś motylkowych makijaży :)



Wykonawcy:
Fotograf : Dariusz Pakuła
Modelka i Wizażystka : Karolina Zientek
Fryzura : Agnieszka Sala ( Salon Fryzur LePrestige )

Buziaki


Karolina

6 komentarzy:

  1. rzeczywiscie niesamowite barwy! piekny motyl, super fota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje makijaże! Nie mogę się napatrzeć ;) A i fryzura bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny make up! wspaniały kolor // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, ależ cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW !!!! nieziemsko cudnie !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEpiękne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń