środa, 24 października 2012

Makijaż na Halloween

Planujecie Halloween-ową imprezę? Jeśli tak to mam dla was parę propozycji na charakteryzację którą zaskoczycie swoich znajomych :)


Która z was jest fanką serialu "The Vampire Diares" ? :) Ja uwielbiam ten serial dlatego też (jeśli moja impreza halloweenowa wypali) ucharakteryzuje się na wampirzycę :)

Każdy wampir musi mieć mocno przekrwione oczy... w tym celu namalowałam czerwoną kreskę na linii wodnej oka i na dolnej powiece przy samej linii rzęs. Sam makijaż oczu to oczywiście smoky eye.Jeśli jesteście fankami serialu "True Blood" to możecie z wewnętrznego kącika puścić stróżkę sztucznej krwi ( ja używam krwi firmy Kryolan) - w tym serialu wampiry płaczą krwią. Na potrzeby tego zdjęcia wykonałam żyłki pod okiem najpierw rysując je na skórze, a później pokrywając mokrą chusteczką wyginając ją tak aby utworzyła wypukłe rysy przypominające żyły. Nie jest to efekt utrzymujący się zbyt długo wiec całość musiała zostać dopieszczona w photoshopie, ale tak jak już wcześniej pisałam była to charakteryzacja na potrzeby sesji zdjęciowej :) No i co to byłby za wampir gdyby z jego ust nie ciekła krew?:) Zaopatrzcie się również w sztuczne kły dla lepszego efektu :)
The Vampire Diares :D ...
Charakteryzacja .: Karolina Zientek
Foto.: www.facebook.com/t.pluszczyk
Modelka.: Magda Mizera
Włosy.: Wioletta Nonas i Agnieszka Sala - LePrestige
Asystent.: Mateusz Prociak



 Ciekawym pomysłem jest również postrzał w głowę. Do takiej charakteryzacji użyłam miękkiego plastiku firmy Kryolan. Jest to tak jakby plastelina cielistego koloru . Wystarczy uformować "wulkan" na czole pamiętając aby górne krawędzie były postrzępione a sam plastik stykający się z czołem dokładnie wygładzony. Wnętrze dziury malujemy na czarno- czerwono i wlewamy do środka niewielką ilość sztucznej krwi aby delikatnie z niej wypłynęła :) Całą twarz musimy oczywiście wybielić i gdzieniegdzie ją "posiniaczyć" szaro-niebieskawym cieniem. Oczy również muszą wyglądać "pośmiertnie" - użyj wiec bordowego i szarego cienia. Dla lepszego efektu można owinąć się prześcieradłem i folią, a gdzieś w widocznym miejscu przyczepić sobie karteczkę z datą urodzenia i datą śmierci :)

Zdjęcie robione w mojej szkole na zajęciach z charakteryzacji :)


Moją kolejną propozycją jest pobicie :) Poniższa charakteryzacja była robiona na potrzeby sesji zdjęciowej o temacie "Tomb Raider". Całą twarz rozjaśniłam.Następnie szarymi cieniami utworzyłam zasinienia i zabrudzenia na twarzy. Rany stworzyłam przy pomocy gazy, chusteczki higienicznej i kleju mastix do ciała firmy Kryolan-naklejając je na skórę i formując głębokie lub cięte rany...zatuszowałam ich granice a wnętrze ran wypełniłam sztuczną krwią tak aby sama naturalnie spłynęła. Aby zrobić zadrapania najlepiej jest użyć gąbki do mycia naczyń.Szorstką częścią dotykamy lekko czarnej i czerwonej farby a później przenosimy je na twarz lekko dotykając skóry :) Efekt jest bardzo naturalny i ciekawy :) Takie same zadrapania możemy zrobić na dłoni i owinąć ją zwilżonym bandażem - mokry bandaż łatwiej jest "ubrudzić" farbami i sztuczna krwią :) Będzie wyglądał jakby był nią przesiąknięty :)

Zdjęcie robione telefonem z lampą błyskową - bez obróbki graficznej :)
Tomb Raider
Charakteryzacja : Karolina Zientek
Modelka.: Klaudia Danch
Foto.:www.facebook.com/t.pluszczyk
Asystent.: Mateusz Prociak

Co to by było za Halloween bez Jockera ? :) Ta postać z kultowego filmu "Batman" jest bardzo charakterystyczna a przez to rozpoznawalna. W tej roli świetnie odnalazł się mój mąż :) Jak wykonać ta charakteryzacje? Wystarczą 3 farby do ciała - Czarna, biała i czerwona ; sztuczna krew, czarny cień , chusteczka higieniczna i klej do ciała. Wybielamy twarz. Czarnym cieniem zamalowujemy oczodoły aby wyglądały na zapadnięte cieniując do lekko do zewnątrz.. Tym samym cieniem malujemy "zmarszczki" aby stworzyły efekt złośliwego wyrazu twarzy oraz zdziwienia. W tym celu lepiej poprosić "modela" aby się przesadnie zdziwił a później zezłościł :) heh wtedy zobaczymy gdzie powstają "naturalnie" zmarszczki mimiczne... tam też je namalujemy :) Następnie czarną farbą malujemy brwi aby wyglądały na przerysowane jak u clowna. Malujemy też charakterystyczną kreskę przez środek oka. Czerwoną farbą malujemy czerwony nos oraz "uśmiech" :) Dodatkowo ozdabiamy ten uśmiech "pęknięciem" skóry . Zrobimy go łatwo za pomocą mokrej chusteczki( zmoczyć ja najlepiej żelem go włosów wtedy nie wyschnie i nie zrobi się biała) i przyklejamy ją do skóry klejem do ciała. co prawda nie jest to takie łatwe jak się może wydawać... bo chusteczka się rwie ale wierze, że dacie sobie rade :) Aby uzyskać jeszcze bardziej przerażający efekt puszczamy stróżkę krwi z kącików oczu oraz z nosa. .....nie pozostaje nic innego jak się uśmiechnąć :)....."Why so serious?"



Macie już pomysł na swoje przebranie? :) podzielcie się swoimi pomysłami :)


Upiorne całusy

Hrabina Karolina De Zientek


7 komentarzy:

  1. Jesteś fenomenalna! Przepiękne te hallowenowe makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Profesjonalne w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne makijaże. Zazdroszczę Ci wyobraźni i talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. straszysz, ale naprawdę masz wielki talent! :)

    a ja w tym roku na Halloween przygotowałam coś takiego; http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/haloween-make-up-vampire.html

    OdpowiedzUsuń